۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ پشتیبانی سریع
وبلاگ

ماشین لباسشویی بکو مدل BDV7200X

362 بازدید
ماشین لباسشویی بکو مدل BDV7200X

اگر قصد خرید لباسشویی دارید پیشنهاد می کنم مشخصات ماشین لباسشویی بکو مدل BDV7200X را بررسی کنید. این لباسشویی دارای ظرفیت مناسبی بوده و از کارایی بالایی برخوردار می­باشد. رنگ بدنه آن سفید بوده و درب آن کروم است. در ادامه مشخصات این محصول را برای شما عزیزان بیان می­کنیم.

ویژگی ها

·       یکی از ویژگی های قابل ذکر این محصول این است که پس از خشک کردن لباس ها، آن ها را بدون چین و چروک به شما تحویل می­دهد و شما می­توانید بدون اتو کردن از آن ها استفاده کنید.

·       داشتن قفل کودک از دیگر مشخصه های مهم ماشین لباسشویی بکو مدل BDV7200X می­باشد. با وجود این ویژگی یک دکمه را فعال کرده و دیگر نگران تغییر برنامه شست و شو در هنگام کار دستگاه نباشید.

·       ظرفیت ۷ کیلوگرمی لباسشویی مدل BDV7200X به شما کمک می کند که پتو ها و پرده های خود را نیز در منزل بشویید. با این وجود هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی می­کنید.

·       این لباسشویی دارای صفحه نمایش LED سفید رنگی می­باشد، که به راحتی می­توان مطالب نوشته شده روی آن را بخوانید.

·       این دستگاه دارای یک برنامه تاخیر در زمان شست و شو نیز می­باشد. با انتخاب این برنامه می­توانید زمان کار لباسشویی را به تاخیر بیاندازید. یعنی یک زمان را برای شروع به کار انتخاب کرده و با خیال راحت از منزل خارج شوید.

·       شما می­توانید بر روی صفحه نمایش دیجیتالی ماشین لباسشویی بکو مدل BDV7200X زمان باقیمانده کار دستگاه را مشاهده کنید.

·       اگر فیلتر لباسشویی کثیف شود و با پرز لباس کیپ شود به راحتی می­توانید آن را تمیز کنید. که این خود یک ویژگی مهم به شمار می رود.

·       لباسشویی بکو مدل BDV7200X دارای ۱۵ برنامه مختلف برای شست و شو می­باشد. از جمله برنامه های آن شستن لباس هایی با جنس پنبه، پارچه های ترکیبی و ضخیم مانند کاموایی است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 ۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴