۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ پشتیبانی سریع

تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز

665 بازدید
تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز

تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز : مایکروفرها یکی از لوازم های خانه و آشپزخانه ای هستند که در بیشتر منازل و ادارات وجود دارد. این دستگاه ها دارای کاربردهای زیادی می باشند و از آن ها می توان برای انجام کارهای گوناگون مانند:گرم کردن غذا، پخت کیک و… استفاده نمود.

طبیعتا هر وسیله ی برقی در طول عمر مفید خود دچار خراب شدگی و مشکلاتی در کارکرد خود می شود که این موضوع در رابطه با مایکروفرها هم صدق می کند. در اینجا ما سعی داریم تا در نکاتی در رابطه با تعمیرات مایکروفرهای سامسونگ بپردازیم و خدمات تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز  را به شما معرفی کنیم.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز

 

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴

 

۰۹۱۷۱۰۷۰۵۳۵

 

۰۷۱۳۸۴۴۶۷۰۵

 

۰۷۱۳۸۴۴۶۷۰۳

 

مناطق تحت پوشش تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز

 

تعمیر ماکروفر سامسونگ در خیابان زند , دروازه کازرون , بلوار استقلال , بلوار استعجاب , بلوار رسول اعظم , مجتمع ویلایی شیراز , بلوار جمهوری اسلامی , شهرک ولیعصر , بلوار معالی آباد , بلوار چمران , میدان گاز , خیابان ۲۲ بهمن , خیابان تختی , بلوار قرآن , بلوار امیر کبیر , خیابان شیشه گری , بلوار سیبویه , خیابان تندگویان , میدان کوزه گری , بلوار مدرس , شهرک مفتح , خیابان قصردشت , بلوار هجرت , خیابان آزادی , خیابان رودکی , خیابان فردوسی , دروازه اصفهان , خیابان حافظ

 

به چه دلایلی مایکروفر سامسونگ احتیاج به تعمیرات پیدا می کند؟

 

۱-    ایجاد جرقه در حین کار

یکی از دلایل اصلی جرقه زدن مایکروفر شما در حین کار، وجود یک قطعه فلزی در مایکروفر سامسونگ شما است. اما اگر از عدم وجود قطعه فلزی مانند فویل و درب فلزی بر روی مواد غذایی خود اطمینان دارید، این احتمال وجود دارد که رنگ قفسه‌ی تقسیم طبقات دستگاه شما از بین رفته باشد و این موضوع باعث جرقه زدن دستگاه شما بشود. در صورت بروز چنین مشکلی پیشنهاد می کنیم سریعا کار را به کاردان بسپرید و از تعمیرکاران ما کمک بگیرید.

۲-    کار نکردن دکمه های پنل مایکروفر

یکی از شایع ترین مشکلات در مایکروفرهای سامسونگ، کارنکردن دکمه‌های پنل مایکروفر است. علت بروز این مشکل می تواند به دلیل صفحه کنترل معیوب دستگاه باشد. در صورتی که صفحه کنترل اصلی دستگاه معیوب باشد، ممکن است شما درصورت روشن کردن دستگاه با عدم نمایش اعداد و خطوط بر روی صفحه نمایش مواجه شوید. این مشکل معمولا به علت از بین رفتن لحیم یا یک خازن معیوب به وجود می‌آید.

در صورت بروز این مشکل پیشنهاد می کنیم سریعا با متخصصان ما در شیراز تماس بگیرید تا متخصصان ما این مشکل را با کمترین هزینه و با یک لحیم کاری ساده، برطرف نمایند.

۳-    نچرخیدن صفحه مایکروفر به درستی

تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز : یکی از دلایل اصلی برای درست نچرخیدن بشقاب مایکروفرهای سامسونگ، ایجاد مشکل در موتور بشقاب دستگاه می باشد. یکی از علت های بروز این مشکل، استفاده از ظروف سنگین غذا بر روی صفجه گردان مایکروفر سامسونگ و ایجاد فشار بر روی موتور گرداننده دستگاه می باشد. این مشکل معمولا با تعویض موتور بر طرف می شود و هزینه ی به نسبت بالایی نیز دارد.

یکی دیگر از علت های رایج نچرخیدن صفحه ماکروفر سامسونگ، بروز مشکل در کوپلینگ موتور چرخاننده ی بشقاب شیشه ای دستگاه است. گاهی اوقات نیز پایه اتصال دستگاه می تواند به هر دلیلی شکسته شده یا از جای خود در آمده باشد و این موضوع می تواند بر روی چرخش صفحه مایکروفر تاثیر بگذارد.

۴-    روشن نشدن مایکروفر

یکی از اجزای اصلی مایکروفرها، سويیچ های درب مایکروفر می باشد. معمولا هنگامی که درب ماکروفر بسته است برق رسانی دستگاه آغاز می شود. گاهی اوقات ممکن است سوییچ درب مایکروویوها به درستی چفت نشود و همین موضوع مانع از برق رسانی دستگاه و روشن شدن مایکروویو ها شود.

یکی دیگر از دلایل احتمالی روشن نشدن مایکروفرهای سامسونگ احتمال آسیب دیدگی فیوز سرامیکی، هنگام نوسانات شدید برق یا وجود خطایی جدی در هر یک از اجزاء داخلی دستگاه، برای محافظت از اجزای ماکروفر می‌باشد. برای تشخیص صحیح مشکل احتمالی در روشن نشدن مایکروفرها پیشنهاد می کنیم حتما موضوع را با متخصصان ما در میان بگذارید.

۵-    گرم نشدن غذا در مایکروفر

مگنترون جزئی از مایکروفرهای سامسونگ است که به کمک ولتاژبالا ، ولتاژ D/C  را برای تولید فرکانس در مایکرویو جهت طبخ غذا آماده می کند. اگربه هر دلیلی مگنترون دستگاه بسوزد، مایکروفرشما قادر به گرم کردن غذا نخواهد بود.

دومین علت می تواند آسیب دیدگی فیوز حرارتی دستگاه باشد. به طور معمول فیوزحرارتی در مایکروفرهای سامسونگ وظیفه دارد تا از بیش از حد گرم شدن مایکروفر با  قطع برق در مایکروویو جلوگیری کند.

۶-    روشن نشدن چراغ مایکروفر

تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز : یکی از رایج ترین دلایل روشن نشدن چراغ های مایکروفرهای سامسونگ، سوختگی لامپ دستگاه است. برای تعویض لامپ دستگاه شما باید دقت عمل زیادی داشته باشید زیرا این کا  با توجه به ولتاژ جریان بالا و احتمال وقوع شوک الکتریکی، بسیار خطرناک است. پس بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.
یکی دیگر از علل بروز این مشکل ممکن است ایجاد مشکل در سوکت لامپ دستگاه باشد که برای تشخیص این مشکل حتما باید با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید.

۷-    خاموش شدن مایکروفر در حین کار

یکی از مشکلاتی که پس از مدتی ممکن است در اکثر مایکروفرهای سامسونگ ایجاد شود، خاموش شدن ناگهانی  مایکروفر سامسونگ است به طوری که گاهی اوقات دستگاه ۵ تا ۱۰ ثانیه شروع به کار می کند و سپس از کار می افتد. یکی از دلایل اصلی بروز این مشکل، سوخت فن مایکروفر است.

دومین دلیل می تواند به علت چفت نشدن درب مایکروفر و عدم برق رسانی به ان باشد. از دلایل دیگر این مشکل می تواند دلایلی از قبیل: ایجاد مشکل در فیوز داخلی، مشکلات مدار برق، دیود معیوب، یا مگنترون نا کارآمد یا خازن با ولتاژ بالا اشاره نمود.

 

به چه دلایلی مایکروفر سامسونگ احتیاج به تعمیرات پیدا می کند

به چه دلایلی مایکروفر سامسونگ احتیاج به تعمیرات پیدا می کند

 

چگونه می توان از آسیب دیدگی جدی دستگاه مایکروفرهای سامسونگ جلوگیری کرد؟

 

·       تعمیرات مربوط به مایکروفرهای سامسونگ را به دست متخصصان ما بسپارید.

باتوجه به شراط اقتصادی پیش رو، هرگونه اقدام ناشی گرانه ای می تواند موجب بروز خسارات زیادی به مایکروفر سامسونگ شما شود. پس پیشنهاد می کنیم در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی سریعا موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

·       همیشه مایکروفر خود را تمیز کنید.

برای افزایش طول عمر دستگاه بهتر است، مایکروفر سامسونگتان را پس از هربار استفاده تمیز کنید. زیرا ترشحات و ذرات مواد غذایی باقی مانده در مایکروویو، مقداری از انرژی آن را هنگام کارکرد می دهد و در نهایت ممکن است منجر به سوختن و آسیب دیدگی دستگاه شما بشود.

برای تمیزکردن مایکروفر پیشنهاد می کنیم مایکروویو را به کمک مواد پاک کننده مخصوص مایکروویو تمیز کنید و از مخلوط چندین مواد پاک کننده بپرهیزید.

·       برای بستن درب مایکروویو دقت زیادی داشته باشید.

بستن درب مایکروویو از اهمیت بسیار بالایی در افزایش طول عمر مایکروویو برخوردار می باشد. برای بستن درب مایکروویو ابتدا مراقب باشید تا درب مایکروویو با شدت زیادی بسته نشود و دومین نکته این است که همیشه پس از بستن درب مایکروویو از بسته شدن کامل آن اطمینان حاصل کنید.

 

پس از خراب شدن مایکروویو چه کار کنیم؟

 

همانطور که بارها در این مطلب گفتیم، پس از دیدن هر نشانه از خرابی مایکرویو سریعا با متخصصان تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز تماس حاصل فرمایید تا متخصصان ما در اسرع وقت اقدام به رفع مشکل مایکروفرهای سامسونگ شما نمایند.

 

مزایای استفاده از خدمات تعمیر مایکروفر سامسونگ در شیراز

 

·       تضمین عیب یابی مایکروفر سامسونگ در کمترین زمان

·       استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در تعمیر انواع مایکروفر سامسونگ در شهر شیراز

·       دارای مجوز رسمی در زمینه تعمیرات تخصصی و اساسی برد انواع ماکروویو سامسونگ از سوی اتحادیه

·       مجهز به دستگاه تست اشعه جهت تشخیص اشعه های مضر مایکروفرهای سامسونگ

·       دارای نرخ مناسب به نسبت سایر شرکت های تعمیراتی مایکروفرهای سامسونگ

 

متداول ترین عیوب ماکروفر های سامسونگ

 

به طور کلی ایرادات متداول ای در انواع مایکروفر ها در برند های مختلف وجود دارد. در این قسمت سعی داریم و بعضی از این موارد رو بررسی کنیم:

۱ گرم نشدن غذا در داخل دستگاه

۲ زدن جرقه های کوچک به هنگام کارکرد دستگاه

۳ روشن نشدن دستگاه  به هر دلیلی

۴ خاموش شدن ناگهانی دستگاه به هنگام کار کردن

۵ کار کردن دستگاه باعث پریدن فیوز منزل شود

۶ باز و یا بسته نشدن درب مایکروفر

۷ ایجاد صدای بسیار زیاد در هنگام کار کرد

۸ دود کردن دستگاه

۹ احساس بوی سوختگی در هنگام گرم کردن و پختن غذا

۱۰ عدم چرخش سینی دستگاه

۱۱ نمایش انواع خطا روی مانیتور

اگر با هر کدام از این موارد روبرو شدید تنها کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

آشنایی با ما

 

 

دلیل گرم نکردن مایکروفر سامسونگ

 

یکی از بیشترین خرابی های دستگاه مایکروفر همین دلیل گرم نکردن دستگاه میباشد و به هنگامی که با این مشکل مواجه می شویم می توان گفت دلایل این مشکل می تواند از موارد زیر باشد:

یک خرابی در سنسور دما

مشکل برد دستگاه

دیود

ایراد مگنترون

خرابی سنسور در دستگاه

مشکل خازن

خرابی سنسور وزن دستگاه

خرابی ترانس

مشکل در فیوز های مونتاژ

اگر مشکل دستگاه شما مربوط به یکی از پارامترهای گفته شده در بالا باشد در ابتدا باید چندین سوال از خود بپرسید:

۱ مدت زمان خریداری دستگاه شما چقدر بوده است

۲ آخرین دفعه استفاده از مایکروفر به چه مدت زمانی با چه برنامه ای استفاده شده است

۳ آیا در هنگام استفاده از دستگاه در حین گرم کردن از ظروف غیر استاندارد استفاده شده است

۴ آیا در هنگام کارکرد دستگاه جرقه مشاهده کرده اید

بازه معقول برای استفاده از دستگاه های مایکروفر می تواند تا ۱۰ سال باشد اگر شما بیش از ۱۰ سال از مایکروفر خود استفاده کرده اید پس می توان گفت که اشتباهی مرتکب شدید و زمان خرابی این دستگاه فرا رسیده  اما اگر در مدت زمان چند بعد از خرید و نصب دستگاه به این موارد برخورد کرده اید پس حتماً استفاده نادرست از دستگاه داشتید.

 

پیدا کردن دلیل جرقه زدن دستگاه مایکروفر سامسونگ

 

برای پیدا کردن دلیل جرقه در دستگاه مایکروفر سامسونگ موارد گفته شده را با دقت انجام دهید:  ابتدا دستگاه خود را خاموش کرده و سپس درب دستگاه را باز کنید.بررسی کنید که  فلز و یا قطعات الکترونیکی در مایکروفر موجود نداشته باشد. قدم بعدی بررسی دیواره های دستگاه مایکروفر برای متوجه شدن اینکه سوختگی در این دیواره ها وجود ندارد و مرحله بعدی بررسی محوطه داخل مایکروفر به هیچ عنوان چربی در آن وجود نداشته باشد.

اگر از موارد گفته شده اطمینان حاصل کردید پس مشکل می تواند از دیود و یا مگنترون دستگاه شما باشد که در این صورت باید با کارشناسان تماس گرفته و خرابی دستگاه خودتون رو اعلام کنید.

 

شناسایی مشکلات رایج ماکروفر سامسونگ و نیاز به تعمیر

 

۱٫ مشکل در چراغ نمایشگر
مشکلات مرتبط با چراغ نمایشگر یکی از مشکلات رایج ماکروفر سامسونگ است. برخی از مشکلات این دستگاه ممکن است شامل خاموش شدن چراغ نمایشگر، عدم نمایش اطلاعات صحیح، یا فروکش کردن نور باشد. تعمیر این مشکلات نیازمند تعویض قطعات مرتبط با چراغ نمایشگر است.

۲٫ عدم گرم شدن غذا
مشکل دیگری که ممکن است در ماکروفر سامسونگ رخ دهد، عدم گرم شدن غذا است. این مشکل می‌تواند ناشی از عدم عملکرد صحیح اجزای داخلی ماکروفر باشد. برای تعمیر این مشکل، قطعات معیوب باید تعویض شده و عملکرد ماکروفر باید بازبینی شود.

۳٫ صداهای غیرعادی
صداهای غیرعادی ماکروفر سامسونگ نیز می‌تواند نشانه‌ای از وجود مشکل باشد. این صداها ممکن است شامل صدای برخورد قطعات درونی، صدای زنگ خطر یا صدای بلند برق شدن باشد. تعمیر این مشکلات نیازمند تعویض قطعات آسیب دیده یا تنظیم مجدد قطعات دستگاه است.

۴٫ عدم پاسخگویی دکمه‌ها
در برخی از موارد، ماکروفر سامسونگ ممکن است به دکمه‌های فشاری و یا لمسی پاسخ ندهد. این مشکل می‌تواند بر اثر عدم صحیح بودن دکمه‌ها یا خرابی در مدار الکترونیکی دستگاه رخ دهد. تعمیر این مشکلات نیازمند تنظیم دوباره دکمه‌ها یا تعویض قطعات معیوب است.

۵٫ عدم چراغ روشن / خاموش شدن
ماکروفر سامسونگ ممکن است به صورت ناگهانی چراغ را روشن یا خاموش کند. این مشکل ممکن است ناشی از خرابی در مدار برق دستگاه یا عدم اتصال مناسب باشد. تعمیر این مشکل نیازمند تعویض قطعات معیوب و یا تعمیر مدار این دستگاه است.

در نتیجه، تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز نیازمند تخصص و تجربه فنی است. توصیه می‌شود در صورت بروز هر یک از مشکلات فوق، به تعمیرکاران ماهر و مجرب مراجعه کنید تا ماکروفر سامسونگ شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود.

 

بهترین روش ها برای تعمیر ماکروفر 

 

۱. استفاده از خدمات تعمیرگاه های مجاز سامسونگ
استفاده از خدمات تعمیرگاه های مجاز سامسونگ یکی از بهترین روش ها برای تعمیر ماکروفر سامسونگ است. این تعمیرگاه ها توسط شرکت سامسونگ تأسیس شده اند و تکنسین های ماهر و مجربی را در خدمت شما قرار می دهند که با تجهیزات و قطعات اصلی ماکروفر سامسونگ آشنایی کامل دارند. همچنین این تعمیرگاه ها دارای گارانتی برای تعمیرات انجام شده هستند که از جنبه امنیتی بسیار مهم است.

۲. مشاوره و کمک از دوستان و آشنایان
در صورتی که شما دوستان و آشنایانی دارید که قبلاً تجربه تعمیر ماکروفر سامسونگ را داشته اند، می توانید از تجربیات و مشاوره آنها استفاده کنید. آنها ممکن است روش های خاصی برای تعمیر را در اختیار داشته باشند و با اشتراک گذاری این اطلاعات می توانند به شما در تعمیر ماکروفر سامسونگ کمک کنند.

۳. استفاده از منابع آنلاین و ویدئوهای آموزشی
در دنیای امروز، منابع آنلاین و ویدئوهای آموزشی در مورد تعمیرات مختلف در دسترس هستند. می توانید از این منابع استفاده کنید تا روش های مختلف تعمیر ماکروفر سامسونگ را یاد بگیرید. این منابع می توانند شامل وبسایت های تخصصی، فروم های بحث و تبادل نظر، ویدئوهای آموزشی روی یوتیوب و غیره باشند.

در نهایت، پیدا کردن بهترین روش ها برای تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز می تواند به دقت و تحقیقات کافی نیاز داشته باشد. با انتخاب روش مناسب، می توانید ماکروفر سامسونگ خود را به طور کامل تعمیر کنید و به کارکرد بهتر و ماندگاری طولانی تر آن اطمینان حاصل کنید.

 

نکات مهمی که قبل از تعمیر ماکروفر باید بدانید

 

۱. انتخاب کارشناس متخصص

اولین نکته که باید در نظر داشته باشید انتخاب یک کارشناس متخصص است. تعمیر ماکروفر سامسونگ نیازمند مهارت‌های خاصی است و تنها کسانی که با این برند و مدل آشنایی کامل دارند، می‌توانند به بهترین شکل ماشین را تعمیر کنند. بنابراین، پیش از انجام هرگونه تعمیر، به دنبال یک کارشناس متخصص و با تجربه بگردید.

۲. استفاده از قطعات اصلی

هنگام تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز، مهم است که از قطعات اصلی استفاده کنید. استفاده از قطعات اصلی تضمین می‌کند که ماکروفر به درستی تعمیر شده و از نظر عملکرد به حالت اولیه بازگردانده می‌شود. همچنین، استفاده از قطعات اصلی از دوام و عمر مفید بیشتری برخوردار است.

۳. رعایت اصول ایمنی

تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز نیازمند رعایت اصول ایمنی است. در حین تعمیر، حتماً از کفش‌های مناسب و لباس‌های محافظ استفاده کنید. همچنین، قبل از هرگونه تعمیر، ماکروفر را از برق جدا کرده و صبر کنید تا قطعاً خاموش شود. این اقدامات سبب جلوگیری از وقوع حوادث ناخوشایند و ایمن‌تر بودن فرآیند تعمیر می‌شود.

۴. تامین قطعات یدکی

قبل از شروع تعمیر، مطمئن شوید که تمامی قطعات یدکی مورد نیاز برای تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز در دسترس هستند. بهتر است قبل از تعمیر، قطعات مورد نیاز را تامین کنید تا نیازی به تعطیلی طولانی و انتظار برای تهیه قطعات نداشته باشید.

۵. قیمت تعمیر

قبل از شروع تعمیر، به قیمت تعمیر ماکروفر سامسونگ در شیراز توجه کنید. مطمئن شوید که قیمت تعمیر برای شما قابل قبول است و ارزشیابی صحیحی از خدمات و قطعات مورد نیاز انجام شده دارید. همچنین، توصیه می‌شود قبل از شروع تعمیر، قراردادی را با کارشناس امضا کنید تا جزئیات تعمیر و قیمت نهایی مشخص شود.

اگر ماکروفر سامسونگ شما در شیراز خراب شده است، با رعایت نکات مهمی که در این مقاله بررسی شد، می‌توانید به بهترین شکل آن را تعمیر کنید. همچنین، توصیه می‌شود همیشه به تعمیر و نگهداری منظم ماکروفر خود توجه کنید تا از عمر و عملکرد بهتری برخوردار شوید.

 ۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴