۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ پشتیبانی سریع
وبلاگ

ماکروفر کنوود مدل MWM200

366 بازدید
ماکروفر کنوود مدل MWM200

ماکروفر کنوود مدل MWM200 یک ماکروفر کاملا استاندارد و با کیفیت است که ۲۵ لیتر ظرفیت دارد. ظرفیت بالای این دستگاه برقی به خانواده های کم جمعیت تا پر جمعیت کمک می کند که وعده های غذایی خود را به وسیله آن آماده کنند.

ویژگی های ماکروفر کنوود MWM200

با استفاده از قابلیت یخ زدایی این ماکروفر تنها ظرف چند دقیقه می توانید مواد غذایی فریز و منجمد شده خود را آماده استفاده کنید. یکی از ویژگی های این ماکروفر طراحی بسیار زیبا و مدرن آن است که با هر آشپزخانه با هر ظاهری ست می شود.

روکش داخلی این ماکروفر استیل بسیار با کیفیت و محکمی است که سال ها در برابر دمای بالا مقاومت کرده و دچار خرابی و آسیب نخواهد شد. قابلیت همرفت در این ماکروفر باعث می شود که جریان دما در داخل ماکروفر کاملا یکنواخت بوده و تمامی بخش های غذا به خوبی پخته شود.

با استفاده از قابلیت تنظیم دستی می توانید تنظیمات مناسب و دلخواه خود را به خوبی و آسانی انجام دهید. توان مصرفی این ماکروفر تنها ۹۰۰ وات بوده و استفاده آن حتی برای هر وعده غذایی هزینه چندانی برای شما نخواهد داشت.

این دستگاه برقی همچنین دارای قابلیت تنظیم تایمر بوده و شما می توانید زمان پخت مناسب برای هر غذا را تعیین کرده و خودتان به انجام کارهای دیگر بپردازید. وزن این دستگاه ۱۴٫۱ کیلوگرم بوده و می توانید به راحتی آن را روی میز آشپزخانه خود قرار دهید.

ویژگی های ماکروفر کنوود مدل MWM200 دارای برنامه های پخت مختلف داشته و شما می توانید غذاهای مختلف را با استفاده از این ماکروفر آماده کنید. طول عمر این دستگاه بسیار بالا بوده و شما می توانید سال ها از با کیفیت بالا از آن استفاده کنید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 ۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴