۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ پشتیبانی سریع
وبلاگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256

359 بازدید
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 یک دستگاه برقی با ارزش خرید مناسب است. این دستگاه در کنار داشتن ویژگی های بسیار کاربردی قیمت مناسبی نیز داشته و می تواند یک خرید ایده آل برای شما باشد. این ماشین در دو رنگ سفید و نقره ای موجود بوده و طراحی بسیار زیبای آن شما را مجذوب به خود خواهد کرد.

ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ Q1256

ظرفیت این ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرم بوده و می تواند تعداد قابل توجهی از البسه شما را تنها در یک سیکل شست و شو بشوید. سرعت چرخش موتور آن یکی از بیشترین مقادیر ممکن بوده و می تواند در هر دقیقه تا ۱۲۰۰ دور بچرخد.

این ماشین لباسشویی با داشتن سیستم محافظ داخلی در برابر نوسانات برق خیال شما را بابت خراب نشدن دستگاه آسوده می کند. یکی از برنامه های بسیار کاربردی این ماشین شست و شو، پیش شست و شو با کف است که باعث می شود تمامی لکه های لباس به طور کامل از بین بروند.

رده انرژی این ماشین لباسشویی A+++ بوده و شما با خرید آن هم به حفظ محیط زیست کمک کرده و هم هزینه های برق مصرفی خود را کاهش می دهید. با استفاده از برنامه نصب شده روی تلفن همراه خود و اتصال تلفن به ماشین لباسشویی می توانید بسیاری از عیب های دستگاه را پیدا کرده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی به تعمیرکار پیدا نکنید.

این ماشین لباسشویی دارای دیگ الماسه بسیار با کیفیت با برجستگی های ریز بوده تا تمامی بخش های لباس درگیر شست و شو شوند. این دیگ همچنین کم ترین آسیب را به تار و پود لباس وارد می کند. فناوری حباب ساز به کار رفته در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1256 باعث می شود که لباس ها در دمای بسیار پایین تا ۱۵ درجه سانتی گراد به خوبی شسته شوند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 ۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴