۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ پشتیبانی سریع
وبلاگ

ماکروفر دوو مدل DEM-301N0T

544 بازدید
ماکروفر دوو مدل DEM-301N0T

ماکروفر دوو مدل DEM-301N0T از دستگاه های بسیار کارآمد و محبوب برند دوو است که ظرفیت بالایی داشته و شما می توانید تا حجم ۳۰ لیتر در آن مواد غذایی قرار داده و طبخ کنید. این ماکروفر دارای سه روش طبخ مختلف امواج مایکروویو، گریل و کانوکشن بوده و شما می توانید با توجه به نوع غذای مورد نظرتان روش تهیه غذا را به راحتی انتخاب کنید.

ویژگی های ماکروفر دوو مدل DEM-301N0T

در این ماکروفر دوو علاوه بر استفاده از امواج با قدرت بالا، از دو آینه مقعر برای افزایش تمرکز تابش استفاده شده است. به این ترتیب گرما در زمان بسیار کوتاهی در تمام محیط داخلی ماکروفر ایجاد شده و مواد غذایی به بهترین شکل ممکن طبخ می شوند.

این ماکروفر دارای ۸ برنامه طبخ مختلف است. بنابراین اگر شما روش تهیه یک غذا را نمی دانید، می توانید با خیال آسوده و فشردن یک دکمه، تهیه آن را به دستگاه واگذار کنید. علاوه بر این برنامه های طبخ خود دستگاه، شما می توانید یک برنامه شخصی را نیز به دستگاه داده و تا در هر زمان دستگاه آن را در زمان کوتاهی برای شما آماده کند.

طبخ غذا به صورت ترکیبی از دیگر ویژگی های مثبت این ماکروفر است که دست شما را برای تهیه غذا باز می گذارد. این ماکروفر دارای جوجه گردان نیز بوده و شما می توانید در یکی از روزهای تعطیل اعضای خانواده تان را به یک وعده غذایی خوشمزه دعوت کنید.

ماکروفر دوو مدل DEM-301N0T دارای یک صفحه نمایش با ابعاد مناسب و دکمه ها و ولوم های تنظیم در کنار صفحه نمایش بوده که کار با دستگاه را برای تمامی افراد ساده کرده است. علاوه بر طبخ غذا، این ماکروفر می تواند غذای آماده شده شما را نیز در دمای مناسب تا مدت ها گرم نگه داشته تا بتوانید در زمان مناسب آن را میل کنید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 ۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴