۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ پشتیبانی سریع
وبلاگ

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IR

372 بازدید
ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IR

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IR یکی دیگر از محصولات با کیفیت و محبوب از برند بوش است که می توانید سال ها با همان کیفیت روز اول از آن استفاده کنید. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت ۹ کیلوگرمی بوده و می تواند حجم قابل قبولی از لباس ها و یا پتو و ملحفه های شما را بشوید.

ویژگی های ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IR

یکی از مهم ترین ویژگی ها در تمامی وسایل برقی میزان مصرف انرژی آن ها است. این موضوع در این دستگاه برقی به بهترین شکل رعایت شده است و رده انرژی A+++ آن هزینه های برق مصرفی را تا کم ترین مقدار ممکن پایین می آورد.

این ماشین لباسشویی دارای ۱۱ برنامه شست و شوی مختلف بوده و شما می توانید بر حسب نیاز یکی از آن ها را انتخاب کنید. از برنامه های شست و شوی آن می توان به شست و شوی بهداشتی، شست و شوی ضد چروک، شست و شوی اولیه، مضاعف، البسه ویژه افراد آلرژیک، بلوز و تی شرت و لباس های ورزشی اشاره کرد.

فناوری اکتیو واتر پلاس به کار رفته در این ماشین لباسشویی برند بوش باعث می شود که میزان آب مصرفی در حین شست و شو نیز بسیار کاهش پیدا کند. با استفاده از قابلیت توقف در اجرای برنامه، شما می توانید عملکرد دستگاه را متوقف کرده و لباس های باقی مانده و فراموش شده را داخل آن قرار دهید.

موتور ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32660IR  همانند بسیاری از دستگاه های برقی پیشرفته از نوع Eco Silence بوده که در کنار پایین آوردن میزان لرزش و صدا، اتلاف انرژی را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش می دهد. بدنه این ماشین لباسشویی با نوعی عایق صدا پوشیده شده است که صدای دستگاه هنگام کار کردن به هیچ عنوان شما را اذیت نکند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 ۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴